Big Brother Quarantine Season 11
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Big Brother Quarantine Season 11
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in

 

 Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me

Go down 
+9
Theodora Crain
Elliot Page
Stephanie Beatriz
Brandy Harrington
Jake Long
Arisa Cox
Peter Parker
Lexi Howard
Pirate Ember
13 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:22:03

I forgot that you existed

I bet
Back to top Go down
Poison Ivy

Poison Ivy


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:22:38

OH I ATE
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:22:51

it isnt love, it isnt hate, its just indifference Rolling Eyes
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:23:03

Poison Ivy has defeated Starkey and earns 1 Point!

Round 5 starts at :25

Theodora Crain likes this post

Back to top Go down
Poison Ivy

Poison Ivy


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:23:07

i was just listening to i bet earlier

Eeyore likes this post

Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:23:08

how am i flopping this isnt hard
Back to top Go down
Arisa Cox
Admin
Arisa Cox


Join date : 2022-02-02

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:23:27

I hate landslide wins where we don't even have to use all the rounds we worked hard on, so I'm all for ties <3.

Stephanie Beatriz likes this post

Back to top Go down
https://bbq11.forumotion.com
Peter Parker

Peter Parker


Join date : 2022-02-25
Age : 22

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:23:50

The problem is that I don't listen to the same type of music as you all so I'm screwed 😭
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:24:07

when the tie breaker is tie breaker

Arisa Cox, Theodora Crain and Poison Ivy like this post

Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:24:26

peter said im not gay sorry

Arisa Cox, Stephanie Beatriz and Justin Russo like this post

Back to top Go down
Peter Parker

Peter Parker


Join date : 2022-02-25
Age : 22

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:24:49

Lexi Howard wrote:
peter said im not gay sorry
Lol I'm bi and I still don't listen to most of this stuff
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:25:05

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 CZfwnWk

Challenger #5
BLACK MURPHY

“Then I could make time for your love. I’m hard on the bathroom floor. I had tried to keep her from what she was about to see.”
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:25:13

peter said im bi but not the fairy kind sorry

Arisa Cox, Brandy Harrington and Justin Russo like this post

Back to top Go down
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:25:23

Blackpink and here
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:25:26

Sour Candy It Wasnt me

Pirate Ember likes this post

Back to top Go down
Peter Parker

Peter Parker


Join date : 2022-02-25
Age : 22

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:25:37

It wasn't me Blackpink
Back to top Go down
Jake Long

Jake Long


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:25:43

6 'N the Mornin'
It Wasn't Me
Back to top Go down
Poison Ivy

Poison Ivy


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:25:46

sour candy it wasn't me
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:25:51

Peter Parker wrote:
The problem is that I don't listen to the same type of music as you all so I'm screwed 😭

The songs I chose are a wide variety of tastes lol. Don’t worry.

Arisa Cox likes this post

Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:26:08

Sour candy, it wasnt me
Back to top Go down
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:26:17

Not me saying blackpink like that's a song

Theodora Crain likes this post

Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:26:18

me n ivy in our wlw eatery era

Poison Ivy likes this post

Back to top Go down
Liberty Van Zandt

Liberty Van Zandt


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:26:23

sour candy, it wasn't me
Back to top Go down
Elliot Page

Elliot Page


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:26:29

Hold On , It Wasn't Me
Back to top Go down
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 EmptyWed 9 Mar - 22:26:34

Sour Candy

It wasn’t me
Back to top Go down
Sponsored content





Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 4 Empty

Back to top Go down
 
Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me
Back to top 
Page 4 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Head of Household #14 - The Circle of Life
» Head of Household Challenge #8 - What's Behind The Door?
» Head of Household #11 - 101 Questions
» Head of Household #15 - Tea Time
» Head of Household #4 - Once Upon A Time

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Big Brother Quarantine Season 11 :: Backyard :: Head of Household Challenges-
Jump to: