Big Brother Quarantine Season 11
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Big Brother Quarantine Season 11
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in

 

 Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me

Go down 
+9
Theodora Crain
Elliot Page
Stephanie Beatriz
Brandy Harrington
Jake Long
Arisa Cox
Peter Parker
Lexi Howard
Pirate Ember
13 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Arisa Cox
Admin
Arisa Cox


Join date : 2022-02-02

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:15:57

Theodora Crain wrote:
Lexi Howard wrote:
does it count if theres two songs with the same lyric or

There won't be any with the exact same lyrics as far as we know, we tested it to check!


Theodora kicked my ass but I got 1 point. #ParticipationAward

Theodora Crain likes this post

Back to top Go down
https://bbq11.forumotion.com
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:16:10

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 W29g85f

Challenger #3
WIBBLES  

“I never thought that you would be the one actin’ like a slut when I was gone I’m the one who sees you home but now i’m lost…”

Arisa Cox likes this post

Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:16:11

Brandy Harrington wrote:
Lexi Howard wrote:
gorgeous girls get points

i must be ugly then Sad

for the time being unfortunately yes </3
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:16:39

You never Thought Lost in the woods
Back to top Go down
Elliot Page

Elliot Page


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:16:42

Kiss n Tell , Lost in the Woods

Theodora Crain, Pirate Ember and Lexi Howard like this post

Back to top Go down
Peter Parker

Peter Parker


Join date : 2022-02-25
Age : 22

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:16:49

Lost boy, Kiss n tell
Back to top Go down
Jake Long

Jake Long


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:16:49

Kiss n Tell
Lost in the woods
Back to top Go down
Cersei Lannister

Cersei Lannister


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:16:49

Never though
Get off the lease


Last edited by Cersei Lannister on Wed 9 Mar - 22:17:02; edited 1 time in total
Back to top Go down
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:16:53

Kiss n tell lost in the woods
Back to top Go down
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:17:03

Kiss n Tell
Lost in the woods
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:17:07

Kiss N Tell, Lost in the Woods
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:17:42

Elliot Page has defeated Wibbles and earns 1 Point!

Round 4 at :20
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:18:01

TILL THENNNN IM LOST INNN THE WOOOOOOOOOOODDS
Back to top Go down
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:18:21

When this comp ends in another 7 person tie

Arisa Cox and Lexi Howard like this post

Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:18:31

#freekesha

Theodora Crain, Poison Ivy, Elliot Page and Blossom like this post

Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:20:03

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 IY5rThx

Challenger #4
STARKEY

“Your name on my lips, tongue tied. Free rent, living in Paris I put you into the new. But you took advantage of me, took advantage, oh, you took advantage.”

Arisa Cox likes this post

Back to top Go down
Elliot Page

Elliot Page


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:20:37

I Forgot That You Existed , You Took Advantage of Me
Back to top Go down
Jake Long

Jake Long


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:20:39

I forgot that you existed
You took advantage of me
Back to top Go down
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:20:39

I forgot that you existed and you took advantage of me
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:20:40

I forgot that you existed

You Took Advantage of me
Back to top Go down
Liberty Van Zandt

Liberty Van Zandt


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:20:44

I forgot that you existed, you took advantage of me
Back to top Go down
Peter Parker

Peter Parker


Join date : 2022-02-25
Age : 22

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:20:52

you took advantage of me I forgot that you existed
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:21:15

I FORGOT THAT YOU EXISTED, Born in a trunk (Medley)
Back to top Go down
Cersei Lannister

Cersei Lannister


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:21:18

I forgot that you existed
You took advantage of me
Back to top Go down
Poison Ivy

Poison Ivy


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 EmptyWed 9 Mar - 22:21:57

i forgot that you existed , i bet

Pirate Ember likes this post

Back to top Go down
Sponsored content





Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me
Back to top 
Page 3 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Head of Household #14 - The Circle of Life
» Head of Household Challenge #8 - What's Behind The Door?
» Head of Household #11 - 101 Questions
» Head of Household #15 - Tea Time
» Head of Household #4 - Once Upon A Time

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Big Brother Quarantine Season 11 :: Backyard :: Head of Household Challenges-
Jump to: