Big Brother Quarantine Season 11
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Big Brother Quarantine Season 11
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in

 

 Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me

Go down 
+9
Theodora Crain
Elliot Page
Stephanie Beatriz
Brandy Harrington
Jake Long
Arisa Cox
Peter Parker
Lexi Howard
Pirate Ember
13 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuthorMessage
Elliot Page

Elliot Page


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 EmptyWed 9 Mar - 22:47:13

Now why does that not sound happy for me Lexi 🙄
Back to top Go down
Poison Ivy

Poison Ivy


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 EmptyWed 9 Mar - 22:47:30

congrats elliot!!
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 EmptyWed 9 Mar - 22:48:03

BOOO

grats elliot

BUT BOOOO

Lexi Howard likes this post

Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 EmptyWed 9 Mar - 22:48:05

Elliot Page wrote:
Now why does that not sound happy for me Lexi 🙄

my keyboard broke...

Eeyore likes this post

Back to top Go down
Cersei Lannister

Cersei Lannister


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 EmptyWed 9 Mar - 23:27:36

congrats xo 😘 I’m out for a birthday tonight
Back to top Go down
Sponsored content





Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 8 Empty

Back to top Go down
 
Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me
Back to top 
Page 8 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Similar topics
-
» Head of Household #14 - The Circle of Life
» Head of Household Challenge #8 - What's Behind The Door?
» Head of Household #11 - 101 Questions
» Head of Household #15 - Tea Time
» Head of Household #4 - Once Upon A Time

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Big Brother Quarantine Season 11 :: Backyard :: Head of Household Challenges-
Jump to: