Big Brother Quarantine Season 11
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Big Brother Quarantine Season 11
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in

 

 Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me

Go down 
+9
Theodora Crain
Elliot Page
Stephanie Beatriz
Brandy Harrington
Jake Long
Arisa Cox
Peter Parker
Lexi Howard
Pirate Ember
13 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:08:30

now how y'all get Bump n grind? Google lied to me
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:09:03

Stephanie Beatriz has defeated Turk and earns 1 Point!

Round 2 begins at :11

Arisa Cox likes this post

Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:09:18

Sorry arisa <3 my eyesight is failing me

Arisa Cox likes this post

Back to top Go down
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:09:18

Oh we answer HERE?My clown ass made a DR thread
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:10:04

Bruno mars stole aoty grammy from Lorde
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:11:06

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 UlEtiL9

Challenger #2
BILL JUKES

”I don’t wanna dance, vodka with the ice. You don’t wanna follow anyone in real life in the palm of your hands. Come save me now, I know you can.”
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:11:28

why are girls? Save me now
Back to top Go down
Elliot Page

Elliot Page


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:11:32

why are girls?
Beggin'
Back to top Go down
Peter Parker

Peter Parker


Join date : 2022-02-25
Age : 22

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:11:42

Why are girls, save me now
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:11:44

why are girls and turn me on

Pirate Ember likes this post

Back to top Go down
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:11:49

LA HOUSE PARTY AND IF YOU CAN SAVE ME NOW
Back to top Go down
Jake Long

Jake Long


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:11:53

why are girls
turn me on
Back to top Go down
Liberty Van Zandt

Liberty Van Zandt


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:11:59

why are girls?
save me now
Back to top Go down
Elliot Page

Elliot Page


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:12:03

Oh..
Back to top Go down
Poison Ivy

Poison Ivy


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:12:25

um i can't type it just refreshes my page 😭😭
Back to top Go down
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:12:26

Why are girls?
Turn me on
Back to top Go down
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:12:35

y can't I get the right lyrics this is sad
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:12:39

does it count if theres two songs with the same lyric or
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:13:58

Lexi Howard has defeated Bill Jukes and earns 1 Point!

Round 3 begins at :16


Last edited by Pirate Ember on Wed 9 Mar - 22:14:25; edited 1 time in total
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:14:16

oh???
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:14:44

ayo point gang

Lexi Howard likes this post

Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:14:58

gorgeous girls get points
Back to top Go down
Theodora Crain

Theodora Crain


Join date : 2022-02-02
Location : Hill House

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:15:12

Lexi Howard wrote:
does it count if theres two songs with the same lyric or

There won't be any with the exact same lyrics as far as we know, we tested it to check!
Back to top Go down
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:15:23

Lexi Howard wrote:
gorgeous girls get points

i must be ugly then Sad
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 EmptyWed 9 Mar - 22:15:27

wlws eating this comp up iktr
Back to top Go down
Sponsored content





Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me
Back to top 
Page 2 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Head of Household #14 - The Circle of Life
» Head of Household Challenge #8 - What's Behind The Door?
» Head of Household #11 - 101 Questions
» Head of Household #15 - Tea Time
» Head of Household #4 - Once Upon A Time

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Big Brother Quarantine Season 11 :: Backyard :: Head of Household Challenges-
Jump to: