Big Brother Quarantine Season 11
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Big Brother Quarantine Season 11
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in

 

 Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me

Go down 
+9
Theodora Crain
Elliot Page
Stephanie Beatriz
Brandy Harrington
Jake Long
Arisa Cox
Peter Parker
Lexi Howard
Pirate Ember
13 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:33:53

Somebody that i used to know, dawning of spring
Back to top Go down
Liberty Van Zandt

Liberty Van Zandt


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:33:56

somebody that I used to know
dawning of spring
Back to top Go down
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:34:20

Well at least I got 1

Arisa Cox likes this post

Back to top Go down
Jake Long

Jake Long


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:34:25

im doing so bad
Back to top Go down
Peter Parker

Peter Parker


Join date : 2022-02-25
Age : 22

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:34:33

I love Somebody That You Used To Know

Arisa Cox and Brandy Harrington like this post

Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:34:40

Brandy Harrington wrote:
Well at least I got 1

at least you are now gorgeous x

Arisa Cox and Brandy Harrington like this post

Back to top Go down
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:34:53

Embarrassed that I googled the “somebody that I used to know” lyric
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:35:13

Brandy Harrington has defeated Tick-Tock and earns 1 Point!

Final Round starts at :38

If there is a tie we will do a tiebreaker round for just those individuals…
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:35:35

who has what points now
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:35:52

let me get it to be in the tie breaker for fun <3

Theodora Crain likes this post

Back to top Go down
Elliot Page

Elliot Page


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:35:53

Justin Russo wrote:
Embarrassed that I googled the “somebody that I used to know” lyric

My mind isn't thinking of songs I automatically just think I won't know them

Justin Russo likes this post

Back to top Go down
Arisa Cox
Admin
Arisa Cox


Join date : 2022-02-02

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:35:59

Stephanie Beatriz wrote:
who has what points now


It's a secret

Stephanie Beatriz likes this post

Back to top Go down
https://bbq11.forumotion.com
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:36:41

i knew that frozen one off the top of my head cuz i used to date a theatre kid... yeah no yeah no :/ 2020 was a baaad year
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:36:41

Stephanie Beatriz - 2
Lexi Howard - 1
Elliot Page - 2
Poison Ivy - 1
Brandy Harrington - 1
Back to top Go down
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:37:11

Elliot Page wrote:
Justin Russo wrote:
Embarrassed that I googled the “somebody that I used to know” lyric

My mind isn't thinking of songs I automatically just think I won't know them

Seems as tho this is my issue
Back to top Go down
Pirate Ember

Pirate Ember


Join date : 2022-02-24

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:38:07

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 37ixrlT

Challenger #8
PIRATE EMBER

“I’ll love you forever, forever is over. We used to kiss all of my friends. Break down fall in love. Maybe we could wait around until it all ends.”

Arisa Cox likes this post

Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:38:30

true romance, work too much
Back to top Go down
Peter Parker

Peter Parker


Join date : 2022-02-25
Age : 22

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:38:31

Falling boys like girls
Back to top Go down
Jake Long

Jake Long


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:38:42

Love Drunk
Work Too Much

Pirate Ember likes this post

Back to top Go down
Brandy Harrington

Brandy Harrington


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:38:47

Love drunk and work too much
Back to top Go down
Elliot Page

Elliot Page


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:38:49

Love Drunk-Boys Like Girls , Falling
Back to top Go down
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:39:03

Boys like girls
Work too much
Back to top Go down
Stephanie Beatriz

Stephanie Beatriz


Join date : 2022-02-25

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:39:20

Love Drunk Wait

why am i not getting this
Back to top Go down
Lexi Howard

Lexi Howard


Join date : 2022-02-25
Age : 21
Location : East Highland

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:39:59

i only knew two of these songs i fear
Back to top Go down
Justin Russo

Justin Russo


Join date : 2022-02-25
Age : 33
Location : Waverly Place

Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 EmptyWed 9 Mar - 22:40:01

Wait help I thought love drunk was the album not the song?
Back to top Go down
Sponsored content





Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me   Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me - Page 6 Empty

Back to top Go down
 
Head Of Household Challenge #9 - Yo Ho, Yo Ho, A Pirate’s Life For Me
Back to top 
Page 6 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Head of Household #14 - The Circle of Life
» Head of Household Challenge #8 - What's Behind The Door?
» Head of Household #11 - 101 Questions
» Head of Household #15 - Tea Time
» Head of Household #4 - Once Upon A Time

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Big Brother Quarantine Season 11 :: Backyard :: Head of Household Challenges-
Jump to: